Den fungerar....





Kameran fungerar nu....Lite pinsamt, eftersom många sagt till mig att rengöra linsen, och så var det bara det som behövdes haha! Fast jag gjort det innan, men tydligen inte tillräckligt. Nu vet jag i alla fall vad som var felet ju.


Snön är borta här, och det är riktigt skönt! Pumba (Grannens hund som vi lånar) blir så snöig när hon går i snö...Fastnar i pälsen och så. Annars är hon härlig, hon är min lilla surrogatbebis hehe :-) Hon är preicis som en bebis....Både storleksmässigt och hur hon är...


Har precis målat naglarna med 5 nya lack, varav ett är solgult, precis som maybellines ljusgula lack som så många suktat efter....




Nu ska jag spela nintendo 8bitar, mario :-)



//Aja (Som har en hemlighet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0