Nu är det jul...




Eller snart i alla fall :-) På julen ska man träffa sin familj tycker jag, det är det viktigaste...Vi har hela julen fullbokad som vanligt.

Mamma på julafton, svärfar med familj och farmor och farfar på torsdag och min mamma,  syster och bror med familjer på fredag! Superskoj!

Imorgon blir det att handla de sista klapparna i ystad innan vi far till mamma...

Detta blir en mysig jul, precis som vanligt.

Annars har jag idag packat upp allt som tillhör köket i den nya lägenheten och tvättat badkaret. Det blir bara mer och mer fint och jag längtar tills vi ska börja pula med knoddens rum! <3

Vart hos BM idag också och lyssnat på de snabba hjärtljuden...Mysigt...


Nu ska jag sätta mig och läsa min nya gravid tidning, tänka sig, typ den första jag köpt sedan jag blev gravid! Det är först nu, när mer än halva graviditeten gått som jag börjat njuta riktigt...Men nu börjar ju också magen puta lite :-) Ska lägga upp en magbild snart...


Kram och GOD JUL ALLA!!!






Kommentarer
Postat av: Tova

Härligt att du också är gravid :)

själv är jag i v. 37 nu, men känns som IGÅR man hade halva tiden kvar :O



Tiden går så fort, men nu börjar man trots allt bli en smula otålig efter att få möta den lille.

God jul förresten!

2009-12-23 @ 22:06:59
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0