Gäsp...



Gäsp...Har typ sovit det mesta av dagen...Är så jäkla trött! Måste fixa järntabletter! Fattar inte hur man kan vara så trött...Jo det fattar jag ju, barnet tar ju mitt järn, men ändå, ofattbart trött.


Men men, annars är detta en bra dag! Vi har fått nycklarna till lägenheten! Jippie!

dessutom fick jag en utbetalning från Ystad lasarett eftersom jag betalat in för mycket :-)

Tjoho! Ska iväg och köpa födelsedagspresent till farfar Göte som fyllde år igår!


Lotter passar nog honom bäst...:-)


ska göra mig iordning nu inför kalaset...


Hajhaj!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var ska du föda? Vi väljer ystad denna gång. Kram

2009-12-08 @ 08:50:38
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0