Lite nervös




Ja lite nervös är jag allt inför skolstarten...en dock förväntansfull nervositet :-)

Tror inte det kommer bli svårt, jobbigt, ja, men inte svårt. Jag ser så himla mycket fram emot det! Tänk, att om ca 3 år har jag antagligen jobb...Då kommer vi ha 2 inkomster...Jag är så trött på att gå hemma, och det är så svårt att få jobb här nere...


Fortsätter med viktnedgången, dock så har det varit jobbigt nu under sommaren...Fast ändå har jag hunnit äta grillat hos svärfar OCH äta farmor Gull-britts kakor på en och samma dag...Det är härligt det :-)

Riktigt fint väder har vi haft också denna veckan, fruktansvärt varmt, FÖR varmt till och med...

Längtar till hösten nu...Men det är inte bara för det mysiga höstvädret, utan för skolan med...

Igår var vi på 9-års kalas hos mina kusiner Teo, Saga och Adrian. Han är så jäkla söt den där Adrian! Han stod i farstun och ropade på Tobbe; Tobbe- och så en lång harang av hans roliga sorts pratande...:-) Det går inte att INTE tycka om honom...Lilla skorpan...

Sen i slutet av augusti så ska vi passa fisen...Roligt att vi hinner med det innan skolan börjar! Hon har blivit så stor...Världens duktigaste lilla tjej är hon...Skulle kunna gå genom eld och vatten för hennes skull...Det är så jag vill att våra barn ska se ut :) Jag kan föreställa mig hur det är att ha barn när vi passar henne...

Tänk så mycket skoj vi har framför oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0