Apoliva



Hmm...Satt just och läste på en sida om balsam metoden. Tydligen är apolivas balsam i grön tub INTE godkänt längre?!

Bara att kasta då ju! Jag som inte hunnit beställa mitt balsam från Burts bees ännu! Får väl köra på med neutrals så länge, det är det näst bästa än så länge...


Annars så passar jag på att natt-uggla lite, skolan börjar ju om en vecka :-) Men, upprop på tisdag...Det är spännande, men kul också.


Från lördag till söndag har vi passat fisen, och det gick bra! Vi var på lekplatsen alla tre och blåste såpbubblor och gjorde annat skoj...En massa fina bilder blev det med min nya EOS kamera. Hela minneskortet blev fullt...

Sen gick vi hem hit igen och blåste upp polen och badade, mycket poppis :-)

Min mamma har också fixat upp en av mina gamla cyklar, så jag kan ha den på stationen! Hon är väl super, mamma...Målat, lagat och fixat, så allt som behövs nu är lås...Ny kappa och nya stövlar inför höst och vinter har jag införskaffat mig också, så nu är det bara skolan som saknas...

Det känns för övrigt som att det kommer bli en bra höst. Var och tittade på ett hus, men pga räntorna, att de förväntas stiga, och att vi inte hade pengar att lägga kontant, så blev det inget. Men det som känns positivt med det är att vi var så inställda på att få leva snålt vid eventuellt husköp, att det känns som om vi kan lyxa till det lite extra i höst :-)

Ny tv (en platt - inget illa mot vår gamla men:-)  och ny DVD hade inte varit helt fel...Får se...


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag använder Apolivas gröna, o mitt hår blir fantastiskt fint av det. Använt det sen jag blev utskriven från sjukhuset o det är ju ett tag sen nu. :)

2009-08-27 @ 13:54:59
URL: http://dujagochentill.blogspot.com
Postat av: aja (Beautyblogger)

Ja jag gillar också den!vet inte varför den helt plötsligt inte är godkänd, men man behöver nog inte bry sig om det, funkar det så funkar det :-)

2009-08-27 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0