Det här med barn...




Visst vill jag väldigt gärna ha barn, helst fler än ett, och nu när jag ska gå ner i vikt så finns det goda chanser att det fungerar av sig själv. Men saken är att jag har funderat väldigt mycket på det här med barn, och kommit fram till att det är rätt skönt som det är, just nu i alla fall.

Ser fram emot semestern och jag tror att den blir trevlig, med mycket aktiviteter. Vårt förhållande ha i alla fall aldrig varit tråkigt, och ändå har det gått 7 år nu i juni :-) Stormigt kan man säga att det är, men samtidigt stabilt...Och jag trivs med min lilla gubbe väldigt bra...


Ett förhållande kräver förr eller senare styrka och uthållighet, och kan man inte färdas genom svårigheter tillsammans så blir det svårt.

Men barn. Givetvis vill jag ha barn, och jag är numera övertygad om att vi kommer få barn förr eller senare, men om vi INTE får barn, då är våra liv givetvis lika mycket värda för det, det finns andra vägar att gå. Men som min kära svärmor sa, att när vi väl får barn, så kommer det vara så älskat och efterlängtat så att det inte är sant...Jag är faktidkt glad att vi ännu ej har barn, för dels så har vi så mycket framför oss, och dels så vill vi nog ha lite mer tid själv...Der ger så otroligt mycket.

Dessa veckorna min sambo varit sjukskriven har vi hittat på så mycket kul, men, det har också varit jobbigt...Hehe :-)


Kan inte påstå att det alltid kommer vara vi två, men kan i alla fall säga att min sambo är en mycket älskad person, och trots att man inte tror det kanske, så finns det sååå mycket kärlek i honom.

DET vet alla som känner honom.


:-):-):-)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Kent är en grupp inte en person!

2009-04-09 @ 20:59:02
URL: http://dujagochentill.blogspot.com
Postat av: Jenny

GLAD PÅSK!!!

2009-04-11 @ 17:39:54
Postat av: Daniel

Många barnafrågor att tänka på!

2009-04-19 @ 04:33:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0