"Bantningen"




Jo det går bra med den, väger nu 83.5 så jag har gått ner men det är väl en del vätska också. Att inte få äta något alls är det jobbigaste. Jag blir gnällig...Så nu ska jag gnälla lite...



Tycker det är tråkigt när överviktiga människor ursäktar sitt beteende när de väljer snygga och åtsittande kläder. Varför gör man det? Undrar vem det är som bestämt att valkar är fult. Man är inte fulare än vad man tycker själv. Dessutom, om man inte mår bra, så får man ju gå ner i vikt, det är bara en själv som sitter inne med svaret. Men en sak är säkert, man ska inte vilja gå ner för att bli snygg...Utan må bra.


Är också trött på människor som kritiserar sig själv på varenda bild de visar...Nu syntes inte det och inte det och bla bla bla. Det mesta för att de vill ha beröm...Inte sant?



Så, nu har jag klagat lite, nu känns det bra igen :-)



Kommentarer
Postat av: shopaholicnumberone

lycka till :) ser fram emot att höra hur kuren går! du har inte "syndat" en endaste gång än? :P

2009-05-03 @ 01:49:29
URL: http://shopaholicnumberone.blogspot.com
Postat av: shopaholicnumberone

ps. skulle gärna vilja lära mig lägga upp bloggen så dösnyggt som du gör snyft ;)

2009-05-03 @ 01:50:55
URL: http://shopaholicnumberone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0