Okej, då kör vi.




Om man ska se det hela positivt istället;



*Min pappa må vara upptagen, och min mamma snäsig, men jag vet att dom älskar mig och ställer upp i alla väder :-)

*Min kompis jobbar mycket, visst, men hon är ändå världens bästa kompis, som OCKSÅ ställer up alltid.

*Barnlösheten, tja, det är faktiskt rätt sköt att bara ha sig själv att rå om, kunna sova länge och slippa snorvalparna.

*Det är rätt skönt att faktiskt få lov att inte tycka om andras barn, för det gör man inte, även om man låtsas. Man tycker andras barn är jobbiga och fula och DET FÅR MAN TYCKA (Man säger ju inte det såklart) Min sambo tycker också det. Det är liksom inte av elakhet, man kan inte hjälpa det.

*Skulle ändå inte vilja byta till någon annas liv, plus att jag har faktiskt en super-sambo :-)

*Det finns en del högfärdiga människor i min närhet, som tror att dom är sååå bra. Det är bara det att jag skulle aldrig vilja vara dom istället, vilket dom verkar tro ;-) och nej, jag är inte avundsjuk faktiskt.


Så, nu känns det bättre igen, allt känns lite bättre när man försöker se det positiva.

Föresten, Badbomben, Inthemake, Karin, Alina, Sminkjante, Mimmi, RM och Linda;
Ni läste mitt inlägg här under och ni tog er alla tid att skriva några rader...

TACK. Många besökte min blogg men ni skrev också, det känns så skönt och jag blev väldigt glad när jag läste era kommentarer. Ni såg att jag var ledsen och brydde er tillräckligt för att skriva. :-)


Kram





Kommentarer
Postat av: Josephine

Always look on the bright side of life "do-do-do-do-do-do-do-do"



Kram =)

2008-11-17 @ 14:38:58
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: aja beautyblogger

Hehe :D

2008-11-21 @ 00:37:06
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0