Shoppat

Ja, idag har jag shoppat, ett lypsyl!

Inget större alltså...Det är det vanliga gamla märket "Lypsyl" som kommit med ett nytt cerat för barn.

Ceratet doftar jordgubb och känns ungefär som ett vanligt lypsyl, men är ju galet mycket roligare p.g.a

den rosa hylsan och jordgubbs-doften!

Jag gav 19 kr för det på konsum.

image46
image47


Sen så damp det ner ett parfym prov i brevlådan.

 Jag prenumererar på tidningen Glamour, och i vissa utgåvor har dom små presenter, och är

man prenumerant så måste man beställa dom, så det gjorde jag. 

Den doftar faktiskt rätt gott, kvinnlig men inte för söt.

Doften innehåller en ljuvlig blomstermix av liljekonvalj, magnolia och rosenblad .


Toppnot: Förgätmigej, rosèpeppar och apelsinblomma
Hjärtnot: Magnolia, rosor, liljekonvalj, pion och heliotrop
Basnot: Sandelträ, patchouli, vetiver, musk och amber



image48

Du hittar prov på den antingen i Glamour-tidningen, eller buda hem den på tradera!

image49
Du kan köpa den hos www.shopping4net.se  för 265 kr (30ml)

Ni måste besöka den sajten, dom har faktiskt en del roliga produkter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0