Shampo för känsliga

Jag har rätt känslig hårbotten, samtidigt som mitt hår lätt blir fett. Har faktiskt precis fått reda på att det jag trodde var mjäll exsem, vilket en läkare sagt, i själva verket var psoriasis!

Så när jag som vanligt klickade runt i skönhets junglen, och hittade detta shampot hos inezza, så slog jag till!  200ml kostar 169 kronor, överkomligt, tycker jag. Hoppas det kommer imorgon så ska jag skriva en recension så fort jag bara kan!= )

image6

FRESH LOCKS


 

"Ett sammetslent schampo för barnets små lockar.

Essentiell lavendelolja ger lyster och ger hårbotten en naturlig, antiseptisk behandling.
Aloe vera och silke mjukgör och lenar.


Alla Miamoos produkter kan med fördel användas av dig som är gravid eller har mycket känslig hud då de inte innehåller onödiga, kemiska tillsatser."


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0