Nytt Balsam

Det har kommit ett nytt märke på marknaden, STUHR, dom gör shampo och balsam.

Jag hittade det direkt när jag som vanligt granskade hyllorna inne på ica maxi i malmö. (Älskar att dom börjat med skönhe och kosmetika).

Fanns inte så många att välja mellan men ändå lyckades jag hitta ett balsam som verkar vara perfekt för min känsliga hårbotten och feta hår.

"Conditioner sensitive, damaged hair & irritated scalp, anti-dandruff. Cooling effekt."

Första gången blev mitt hår fett, men jag hade i för mycket balsam. Lite i hårbotten och mer i längderna så passar detta balsam mig perfekt.

Det luktar dessutom gott, och det kyler faktiskt. Kostar 89 kr för 150ml.

image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0