Mina nät-butik favoriter

Här kommer en lista över mina nät butik favoriter

1. Eleven - för dom har supersnabb leverans, ALLTID. och dom skickar med riktiga lyx-prover. Brett sortiment av produkter du ej hittar i affär. Bra betalningsalternativ. Bra, Väldigt bra kundservice.

2. inezza - har rätt nyligen börjat handla hos dom, och dom har också snabb leverans. Dock ej super brett sortiment. Bra betalningsalternativ. Har inte behövt vända mig till kundservicen ännu, det är ju bra bara det.

3. Smink.nu - Snabb leverans och superbilliga varor! Brett sortiment och här också bra betalningsalternativ. Bra kundservice.

4. Accessora - Hade kommit längre upp på listan om det inte vore för att jag inte är helt nöjd med bemötandet hos kundservice. Det betyder rätt mycket. Annars Medelbrett sortiment och medelsnabb leverans. Bra betalningsalternativ.

image9

image23

image24

Lyx prover från eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0