Julklappstips!






Veckotemat på pret-ty denna veckan är julklappstips. Tycker det är lite svårt att generellt visa produkter som passar mammor, pappor eller sambos, eftersom alla är så olika. Så jag visar saker som jag hade kunnat tänka mig att köpa till mina nära :-)


Mamma (I alla fall min mamma skulle älska detta)



Dolce&gabbana light blue 50ml Edt, 399kr hos Shopping4net (Exl frakt)
Cacharel Lou Lou 50ml Edp, 349kr hos NordicFeel (Exl frakt)
Mor Cosmetics Provincial Mini Body Butters 4x50g, 320kr hos Accessora (Exl frakt)


Till make/Sambo



                                                


Varför inte låta honom prova på Sukis produkter? Sukí Mini Skin Care Kit Antioxidant, 8 produkter för torr/blandhy, 259kr hos Accessora (Exl frakt)
Eller fixa honom en riktig rakapparat istället för hyvlarna han kör med?  Ridian Rakapparat, uppladdningsbar, 199kr hos Eleven (Exl frakt)


Väninna/Släkting som väntar barn






The Smoothie SPA at Home Kit, produkter som är sköna när magen börjar spänna, 645kr hos Accessora (Exl frakt)
Bella Belly Butter, för växande magar den med, 119kr hos Eleven (Exl frakt)
Mama Mio Mini Kit, perfekt att ha med på BB, 415 kr hos Accessora (Exl frakt)





Fortsättning förljer..........











Kommentarer
Postat av: NinaS

LikeLikeLike!!! Light blu är bara sååå god!

2008-12-02 @ 13:26:22
Postat av: Gracious E.

Massa mysiga produkter har du lagt upp! Härligt med lite tips så här när det är nära jul och enormt mycket stress och press på att finna julklappar till alla! (:



Heh!, katter är bra skumma. Ser så sött ut men samtidigt rätt fult ut när dom ligger så. Haha! ;D



KRAM!

2008-12-04 @ 03:54:03
URL: http://graciouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0