Utmanad

Rouaa utmanar dom som känner sig utmanade.... :-)



Några filmer du rekommenderar: Rekomenderar och rekomenderar...Jag gillar dessa i alla fall: Pretty woman, I-robot, baby boom, tre män och en baby, titta han snackar, magdalenasystrarna, hostel. Finns fler men så fort jag ska svara på sådana frågor så försvinner allt :-)

5 band/artister som du gillar: Får återkomma om det...kan inte bestämma mig...

En lite udda maträtt som du rekommenderar:  Oj, svårt! Kan inte bestämma mig här heller...

Favoritfärg: Jag gillar nog alla färger...Varför kan jag inte bestämma mig?!

Några manliga skådisar/artister/modeller som du tycker har skön utstrålning:  Mel gibson, Bruce willis, Will smith.

Några kvinnliga skådisar/artister/modeller som du tycker har skön utstrålning: Julia roberts, Debra messing.

En bok som du rekommenderar: Liza marklunds "Gömda" samt uppföljarna av den.

3 parfymer du gillar:  Coco chanel, Oceanus från the body shop, Vivienne westwoods Boudoir, lägger till en: Lártisans tea for two.

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Har inga fasta rutiner på det sättet...

Vad äter du oftast till frukost:  Äter inte frukost men om jag gjorde det skulle nog favoriten vara mannagrynsgröt eller vanliga vita bullar, sådana med vallmofrön, med prickig korv eller ost ocg gurka, tomat och paprika, och lite sallad på också...

Tatuering, hiss eller diss? Tja...jag skulle kunna tänka mig en liten själv kanske, men bara EN i såna fall, och bara kanske.

Favoritljud? Ljuden på vårt sommarställe då, typ vinden och sånt tjafs då. Och barnen när dom leker (När dom leker lugnt!!!  :-)

Något annat som du vill tipsa eller berätta om:  Hmm....Kanske ett tips till alla som har en partner; Att man inte ska förvänta sig att ett förhållande bara är på topp hela tiden, det kan finnas långa svåra svackor, men det betyder inte att det är slut.
Okej, ett tips till alla singlar också då för jämnställdhetens skull ;-) : Vissa tycker det är jobbigt att vara singel, och bara tänker på det hela tiden, att man måste träffa någon och tänk om jag ALDRIG träffar någon...Men det gör nästan alla, träffar någon. Man behöver inte oroa sig. Ängna dig åt sådana saker som du inte kan göra sen när du har någon. Och tänk på att man måste kunna klara sig själv innan man har ett förhållande, något jag skulle ha tänkt på men det är lite sent nu:-)


Sedan lägger jag till en kategori;

Nämn dina favorit serier just nu: Lilla huset på prärien, Mcleods daughters, Nikolaj och Julie, once and again.


Puh....Såja. Då var den klar! Nu ska jag titta på cityakuten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0