Kanske lite Off topic







Detta är ju en beauyt blogg, men jag vill dela med mig av denna händelsen...

Under en större del av sommaren så har jag umgåtts med en person, vi har en relation som inte går att undvika, vill inte skriva vilken relation, vill inte lämna ut personen.


Denna personen har en psykisk sjukdom, och får vissa människor runt omkring sig att känna sig totalt värdelösa och i vägen, och som att man gör FEL FEL FEL hela tiden.

Allt man gör är fel och jag har trippat på tå hela tiden runt denna människan, försökt vara tillags och göra rätt.


Om något går fel är det inte personens fel utan ditt eller någon annans...


Vad har detta medfört då?

Jo, så fort någon är arg eller på dåligt humör, så känns det som om det är mitt fel, jag tar åt mig och tänker att; Vad har jag NU gjort då?

Fast jag i mitt stilla sinne inte kan komma på att jag gjort något...Och fast jag får höra att jag inte gjort något...

Kände bara att jag ville skriva det, ville förklara mig lite, det finns personer som förtjänar en liten förklaring ;-)


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0