Henna!!!

Nu har jag hennat håret igen...Varje gång jag har gjort det så säger jag att jag aldrig ska göra det igen...Men det gör jag ändå!

För jag trivs så med färgen som den ger, och den är skonsam mot håret.

Tidigare har jag använt Lushs henna caca rouge, men det är så jobbigt eftersom man ska ha sönder den hårda kakan, det tar evigheter, så nu har jag provat ever care swedens henna pulver från bodystore.com.



Det fungerade fint!

Blandade pulvret från två förpackningar med 7 dl hett vatten och 4 tsk matolja och lät det dra i 4 timmar.


 


Sedan hade jag det i håret i 3 timmar invirat i plastfolie och handduk.

Så här blev det!

                   

Försökte få till en bra bild men det är inte det lättaste...


Vad tycks?


Här är hela paketet från bodystore


Minus 2 förpackningar henna som jag redan använt när jag tog bilden.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fina naglar måste bara ha.. puss// jennifer

2008-08-28 @ 01:06:30
Postat av: aja beautyblogger

Tack my friend :-)

2008-08-28 @ 03:40:11
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du fick en fin naturlig kopparröd färg på håret tycker jag! snyggt!:)

2008-08-28 @ 08:50:40
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: Linda

Så vacker nyans du har på håret, jag har hennat mitt hår en gång med en mörk nyans från LUSH, de va ett himla pyssel, hua för det MEN resultatet blev så vackert... kanske gör om det någon gång just därför..de är likspm värt besväret :P

2008-08-28 @ 21:21:47
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0