Bodyography lipstick!

Nästa gång jag beställer från mirageCosmetics, så ska jag definitivt köpa några sådana här...


image223image224


Så här skriver MirageCosmetics om dom

Våran långvariga super pigment Formula innehåller vitamin C och E vilket skyddar läpparna från tecken på ålder.

Dom är tillverkade med Aloe Vera som bas vilken resulterar i en krämig delikat textur som inte fjällar. Dom flesta läppstift på marknaden är ler baserade vilken kan torka ut läpparna men den här Formulan gör så att läpparna återfuktas under användning.

*Går på jämt och lent
*Långvariga pigment för långvarit bruk



Har hört att de ska vara mycket bra.

Deras primer är förpackad i en hylsa som känns lyxig och stilren och den känns lite tung i handen...Är det samma men deras läpp stift så kommer det bli en given favorit hos mig.

Skriver mer när jag testat dom.


Färgerna Fantasy och cherish lockar mest...Touch ser också härlig ut...Men men, får vänta lite, är lite fattig för tillfället...

Men de färgerna skulle definitivt pigga upp vardagen! =)


Nu ska jag fortsätta titta på "Jack the ripper" , eller den heter "from hell" egentligen väl, men den handlar om Jack the ripper. Visas på Dansk Tv2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0