Skrattfisen!

Igår kväll, sent, runt halv elva, så hörde jag ljud från sovrummet. Tror ni inte det är lilla fisen som ligger och snackar och skrattar? Ha ha ha! Efter en stund gick jag in och försökte natta om henne, med lite mat och mys, men hon bara skrattade åt mig. Efter en stund till av bökande i sin säng så bytte jag på henne och tog tempen. Lite feber ja. Antagligen därför hon var rastlös. Hon fick vaccin igår så det var nog därför. Lite alvedon senare somnade hon äntligen gott i alla fall.

Klart jobbigt när man inte får sova men man kan inte bli annat än lite varm i hjärtat när en sån liten söt typ skrattar åt en mitt i natten :-)

Idag fick hon paket på posten, från farmor! En teletubbies nalle som var mycket läskig, och en superfin pekbok! Tack så mycket säger Moa till farmor.

Kalas hade vi i helgen och jag ska visa bilder och skriva om det men det får bli en annan dag, nu ska jag ta på mig pyjamasen och läsa lite innan jag somnar.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: June

Sv: Tack!

Nej, det är verkligen en vanesak.

2011-05-13 @ 12:12:10
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Fin blogg! =)

2011-05-13 @ 15:57:43
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

varsågod, ja inte är dom speciellt söta tletubbies,

men Moaungen är / farmor

2011-05-17 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0