Linedance!

Kom hem för cirka en timme sedan, lillan sov för natten...Vilken lyx :-) Fast jag hade hellre velat att hon var vaken, jag hann ju sakna henne när jag var borta :-)

Var som sagt på linedance med Patricia, och det var väldigt kul! Tur att det var nybörjargruppen kan jag säga...He he! Jag är liksom inte känd för min taktkänsla direkt...Men det blir säkert fler dans tillfällen...

Var också inne på Knut pers idag och kollade mobiler...Behöver en ny men vill egentligen inte ta en på abonnemang...Dom har ju mobiler på netto för 199 kronor ju...Men, ni vet, det är ju inte så roliga mobiler...Man har ju krav. Blit i alla fall inte en Iphone...Så sjukt mycket pengar för en tråkig telefon...Inte en samsung av något slag heller...Fotar mycker så bättre kamera än den jag har nu är ett måste (3,2 mp)...Ska vara lätt att lägga över bilderna på datorn också...Gärna både pekskärm och knappsats, annars bara knappsats.

Finns en som passar mina krav än så länge och det är en sony ericsson w995...Dom har fått in den i svart och den är fin...Men jag tvekar och det har jag gjort i tre månader snart...Men OM jag nu ska ta en telefon på abonnemang så vill jag vara säker på min sak.
 
Det lutar dock åt en sådan i alla fall. Den har en 8 mp kamera.


Ja, vi får väl se...Nu ska jag lägga mig i alla fall jag är sjukt trött.


Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

heja heja.... vad kul du kommer ut o röra på dej utan lillan ler kram / lena

2011-01-27 @ 09:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0