Filmkväll; Trevligt värre!

Japp, filmkväll blev det helt otippat hos Fredde och Patricia. Ett sms dök upp hastigt och lustigt. Ville vi komma över och titta på film? Ja. Snabbt bestämt men dock mycket trevligt! Moa sov sig igenom hela kvällen, åt när vi kom hem för en stund sedan, och somnade igen. Perfekt :-) Fast hon är lätt att ha med sig även när hon är vaken...Lite Yatzi blev det föresten också, innan filmen (filmerna faktiskt).

Annars har det inte hänt mycket idag. Städat har jag gjort, och tvättat...Snusat på Mois också...Underbaringen :-) Med henne är man bara en blick borta från gott humör hela tiden...Man tittar på henne och tänker; "Just det, varför var jag på dåligt humör egentligen?". Det är en känsla jag aldrig känt förut...Kan lätt vänja mig vid den.

Tänkte snart framkalla lite bilder på Tuss, till oss, men också till släkten. Vet att det är eftertraktat av dom som inte ser henne så ofta. ;-) Fick värsta utskällningen av farmor när bilder inte kom snabbt nog via mailen...Shit, nästan värre än glas-incidenten *Internskämt* Vågar inget annat än att framkalla bilder nu *Ler*

Nej, ett ägg ska jag käka, dricka massor av vatten, och sedan; Hoppa i säng och snusa ner mig bland alla kuddar  och sambos...Ehhh...SAMBO...Just det...Hehe! :-)


Godnatt alla vänner och alla jag känner, massa kramar till er alla! ALLA! Love, peace and understanding :-)


 *Flummar runt*


(Shit. Ja flummigt värre...Kan inte hjälpa det, är på gott humör:-)


Sötfisenskruttibangbangtussedussemosegosen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja vårt eget internskämt....ler ja, jag kan ju bli lite ivrig ibland o bilder på underbarnet är ju livsviktigt. O tusen tack för bilderna, kan se dom om o om o om igen. / farmor

2011-01-16 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0