Promenad dax strax!

Snart dags för den dagliga promenaden. Vi har redan varit ute en sväng, gick till småfolket. Men vi gick direkt hem efteråt och sov middag tillsammans, eftersom vi var trötta båda två.

Det var strålande väder när vi gick och lade oss men nu är det visst lite molnigt ser jag. Jaja, solen kommer vl igen någon gång :-)


Nästa gång jag är i malmö så SKA jag äta falafel nere på rosengårds centrum! Jag är så sjukt sugen på deras falafel, det är den godaste jag ätit.

Nej nu ska Moa få i sig lite mat, hon äter för jäkla dåligt nu och hade gått ner sist vi var på BVC. Men det vänder igen, det vet jag, det är bara så tråkigt när ens barn äter dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0