Ny funktion



Kommer, eller har satt in en ny funktion i bloggen, och det är att vissa inlägg kommer inte gå att kommentera, vilket betyder att kommentarer som redan existerar på inlägg där jag satt in den funktionen kommer återkallas så att endast jag kan läsa dom.

Fram tills jag sett att denna nya funktionen fungerar så kommer bloggen vara lösenordsskyddad. Jag har lämnat ut lösenordet till dom som jag vet läser. Lösenordsskyddet hoppar dock fram och tillbaka och vissa gånger fungerar det inte, så det kan vara lite si och så ibland.

Jag har inte en särskilt stor läsar-skara men vill tacka alla som läser och bibehåller god stämning här...


Nu ska jag återvända till nyheterna och sedan fortsätta titta på tv4 filmen "En ung Jane Austin"

Lilla bebisen sparkar på som vanligt och det finns inget som kan göra mig mer glad än det :-) Allt annat har blivit så litet, barnet som växer i min mage är helt plötsligt mittpunkten...Det mesta andra är oviktigt...

Alla problem kan nu mera bara stjälpas bort av att man går in på babyshop.se och kollar på söta och fräcka kläder :-)

Med andra ord, livet leker just nu...Sömnbesvär och illamående är egentligen ett litet problem, som försvinner bara man får lite medlidande av sambon haha...


Kram kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0