Ingen ro...



Vår lilla flicka verkar inte ha någon ro alls i kroppen vissa perioder :-) Spark efter spark får jag, nästan som om hon spelar trumma :-)


Längtar efter att få träffa henne...Hon fick ett gulligt sms av farmor förra veckan...Tekniken går framåt förstår ni...Haha!

Tänk så mycket vi har framför oss...Ska verkligen njuta av det för det går så snabbt sen...Men tänk, att jag ska bli mamma :-)

Vilket äventyr det kommer bli...Jag har i alla fall aldrig tvivlat på att jag blir en bra mamma...Frågat mig har jag, men aldrig tvivlat på riktigt...

Jag kan inte hjälpa det, men för mig så är vårt barn ett mycket större mirakel än alla andras, just pga omständigheterna...

Det är dessutom bevisat i en studie att barn till barnlösa upplever färre skilsmässor än andra barn, just för att man som par genomgått så mycket tillsammans, så lite sanning ligger det ändå i det...


Vi försökte relativt tidigt i förhållandet att bli med barn, så 7 år är det faktiskt, har kollat datum när vi blev inskrivna i ivf kliniken...


Ja, ett sant mirakel...

Kram


Kommentarer
Postat av: unique

sv; ja, men han håller sig på avstånd hahahaha



7 år är låååång tid. glad för er skull

2010-02-10 @ 05:07:06
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0