Fler kommentarer...Uppdaterat!(Igen- Kan ni låta mig va nu eller?)




Jag vet inte vad som är fel som sagt men kommentarerna vill inte synas så jag får fortsätta publicera dom här...


Helena: om Fler kommentarer...:
Meningskiljaktigheter har vi haft både en och två ggr du och jag, men det är inte anledningen till att du blev avstängd. Du blev avstängd för att du vid upprepade tillfällen bröt mot pret-tys regler och allmänna riktlinjer.
Du får tycka att reglerna är hur fel som helst, men vi har dem och vill man vara medlem så får man acceptera dem. Konstigare än så är det faktiskt inte. Nu tycker jag det är dags att vi lämnar det här.
Du får jättegärna maila mig om du tycker att jag har varit för dålig på att förklara anledningen till din avstängning så ska jag göra mitt bästa för att förklara hur jag resonerade när jag fattade det beslutet. Du har min adress.



Svar: Hej Helena! Jag tycker inte att reglerna är fel, utan jag tycker inte att bröt mot dom. Jag har enbart diskuterat och jag har ALDRIG skrivit något dumt till någon inne på forumet. Jag är helt enkelt av den åsikten att man inte kan vara moderator och vän, då är man ju partisk eller hur? Känns inte som om du förstår hur jag menar men vi kan ju komma överens om att du aldrig förlät mig för (den enda) gången jag "trollade" i din blogg, trots att jag upprepade gånger bad om ursäkt och förklarade att jag precis då fått mens efter vårt tredje misslyckade ivf. Jag tar ändå på mig skulden för det, för jag är ju själv ansvarig för vad jag gör/skriver. MEN, jag har inte fått "flera" varningar, det är ju direkt lögn och det fanns flera andra som då påpekade för mig att stämningen mot mig var väldigt hätsk, utan anledning. Så, att mailas vid anser inte jag är lönt, men du är välkommen att skriva här om du vill.

Det enda jag dessutom skrev när jag "trollade" var att det var orättvist att de som hade större bloggar fick mer saker i beautybagen, i runda ordalag.


Helena om Fler kommentarer...Uppdaterat!:
Du har rätt, det finns ingen vits med att vi försöker reda ut det här. Du tycker att jag har fel vad jag än säger och jag vet inte ens vad du pratar om längre. Hoppas du får en skön sommar!




Svar: Nej säkert, du vet inte vad jag pratar om. Detsamma (skön sommar) önskar jag tillbaka då.





Clivia om Kommentarer:
Men ge oss "hela" historien då, ge mig ett exempel på nätmobbning som förekommit på Pret-ty. För hur jag än vrider och vänder på det kan jag faktiskt inte se det.

Hätska diskussioner och meningsskiljaktigheter är en sak, mobbning något helt annat.



Svar: Men och bli utkastad för att man har heta diskussioner och meningsskiljaktigheter är ju just det som är nätmobbning. Det finns ingen annan anledning till att jag blev utslängd än det. Då borde ju du med bli utslängd eller? Och alla andra som vågar tycka. Har också svårt för vuxna personer som använder ord som "sönderk-----" och liknande. Känns ungefär dubbelt så barnsligt som det alla anklagar mig för.


...... om Tack -------- för ditt mail:
men för fasen, lägg av att bråka, klart hon har rätt att vara ledsen för vad som hänt henne i hennes liv, det kan alla andra skita i.
sen kanske du inte är bäst på att uttrycka dig tjejen, men det är inget som gör dig till en dålig människa. tänk innan du skriver och va den större människan. kram kram


Svar: Tack så mycket, ska följa ditt råd...:)






Kommentarer
Postat av: Helena

Meningskiljaktigheter har vi haft både en och två ggr du och jag, men det är inte anledningen till att du blev avstängd. Du blev avstängd för att du vid upprepade tillfällen bröt mot pret-tys regler och allmänna riktlinjer.

Du får tycka att reglerna är hur fel som helst, men vi har dem och vill man vara medlem så får man acceptera dem. Konstigare än så är det faktiskt inte. Nu tycker jag det är dags att vi lämnar det här.

Du får jättegärna maila mig om du tycker att jag har varit för dålig på att förklara anledningen till din avstängning så ska jag göra mitt bästa för att förklara hur jag resonerade när jag fattade det beslutet. Du har min adress.

2009-05-26 @ 20:06:27
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Helena

Du har rätt, det finns ingen vits med att vi försöker reda ut det här. Du tycker att jag har fel vad jag än säger och jag vet inte ens vad du pratar om längre. Hoppas du får en skön sommar!

2009-05-26 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0