Självplågeri??




En spikmatta har jag fått av min kära mamma i födelsedagspresent! Den indiska modellen! Den är superbra kan jag säga...Även en spikring...Man rullar den över fingrarna....Det är verkligen bra avslappning båda delarna!

Annars så är vi bjudna på middag hos min mamma imorgon, har saknat henne, var ett tag sedan vi var där...Så det ska bli skoj :-)

Kanske sticker vi in om till min pappa efteråt, får se hur vi känner, vill ha lite tid för oss själva på söndagarna också...Mysa och bara vara...Egentid....Jag <3 egentid hehe ;-)

Det enda som fattas är ett badkar, helst ett sådant gammalt, djupt...Åhhh vad mysigt det hade varit! Vi badade alltid skumbad tillsammans i vår gamla lägenhet...Det saknar man ju...



Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0