En stulen lista

En till lista, denna gången stulen från badbomben!!!



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 5 stycken

Vilken svordom använder du mest?  Oj...Jag använder nog alla nästan lika mycket

Äger du en iPod?  Nix

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Ta den, fast när jag var yngre så var jag en riktig linslus

Vilken var den senaste filmen du såg?   Premonition (Ond aning)

Har några av dina vänner barn?  Jadå

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  Jag skulle köpa mig fri från mina skulder

Har någon någonsin kallat dig lat?  Ja

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?  Vanlig absolut, kan dricka 2 liter om dagen

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?  Bergochdalbana!!!

Hur många syskon har du?  4 stycken + 3 styv syskon

Äger du några band t-shirts?  Nej

När flög du senast?  Sommaren 2000 tror jag

Läser du för skojs skull?  Ja, jag älskar att läsa, särskilt Harlequin och verklighetsbaserade böcker, typ gömda och pojken som kallades det

Pratar du några andra språk?  Engelska, lite danska och teckenspråk

Har du en stationär dator eller en laptop?   Stationär

Vad har du med dig in på bion?  Läsk, popcorn, godis och någon annan person

Har du en blogg?  Ja :-)

Vilken är din favoritdrink?  En sådan där med mjölk, annanas och grädde...Mmmm....

Äter du frukost dagligen?  Nej, nästan aldrig

Är dina dagar fullbokade och stressiga?  Nej, är arbetslös, men stressad ändå

Vilken är din favoritfrukt?  Nektariner och clementiner

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?  Nej men jag borde

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?  Ja

Vad var det senaste du åt?  Aprikoskräm

Gillar du senap?  Ja

Har du någonsin köpt något från eBay?  Nej men jag skulle vilja...

Skulle du säga att du är trendig?  Ja om jag är på det humöret, det finns dagar/perioder då jag skiter i det

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?  Bara om jag precis tittat på något hemskt program om dåliga slakteri-förhållanden. Vi var en gång på scan på studiebesök, och djuren behandlas mycket väl





Så, då har jag också gjort nytta idag ;-)



Kommentarer
Postat av: badis

Hihi, kul läsning! Imorgon vankas det paketladdningar eller hur?;)

2008-09-11 @ 17:23:51
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Linda

Kul att få läsa lite om dig ;) Visst är Bergochdalbana sååå skoj!! Pojken som kallades Det har jag också läst, väldigt känsloframkallande, rör en till tårar flera gånger om.

2008-09-14 @ 00:31:51
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0