Lippie recension!






Idag är det sista söndagen i månaden, och då ska alla
pret-tys nätverkare recensera en valfri läpp-produkt, och jag har valt Jelly pong pongs Gourmet Lip Therapy i smaken sugar, som inte ger någon färg alls.


Så här beskriver accessora den

"Ingredienser som är kända för dess närande, uppmjukande och fuktgivvande egenskaper.
Smakar himmelskt, doftar underbart och innehåller UVA och UVB skydd.

Ger glans och mjukar upp. Ger en mycket svag färg, nästan genomskinlig. Kommer i söt förpackning, perfekt att ge bort som present.
Finns i härliga smaker: lakrits, choklad, honung och socker."


Förpackningen är klurig att förstå sig på, men när man väl fått upp den så slår doften emot en, och den doftar precis som Aquolinas pink sugar!!!

När man tar på den på läpparna, så känns det först som om det faktiskt är riktigt socker i den, den känns lite "Sandig", men det lägger sig snart.

Och om pink sugar hade varit ett godis, så hade det smakat precis som den här lippien gör!!

Den smakar verkligen gott. Och läpparna blir lena, visst är den lite trög i början, men det lägger också sig efter en stund.

Den ger som sagt ingen färg alls, även fast det står i beskrivningen att den ska ge svag, svag färg. Men det gör inte mig något.



Har kikat på den väldigt länge hos Accessora, men tyckt att den var för dyr, så när Pashion reade dom för 89.50 kunde jag inte stå emot!







Och av mig får den.......












Kommentarer
Postat av: Beauty Roxx

Otroligt fin förpackning

2008-10-26 @ 21:40:47
URL: http://www.beautyroxx.se/br.html
Postat av: RM

Fin förpackning. :D

2008-10-27 @ 11:34:30
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: orchid

oj.. nu klickade jag visst hem den!

2008-10-27 @ 19:01:20
URL: http://orchid.devote.se/
Postat av: Make it Up

Måste fråga: hur sjutton fick du ut ngt ur förpackningen? En kompis till mig köpte en och hon har ff inte fått ut ngt från den :(

2008-10-27 @ 20:06:04
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0