Dubbel suck!

Är irriterad på folk som bara tycker man ska rycka upp sig och skaffa ett jobb. Är också trött på alla som inte förstår min trötthet. Jag är konstant trött, och jag tycker det är skitjobbigt! Men det ändrar inte det faktum att jag faktiskt är trött. Och det finns en anledning till tröttheten som jag inte kan göra något åt just nu. I alla fall inte mer än jag redan gör. Så folk kan sluta att spekulera om varför jag går hemma och hur länge jag ska göra det. Jag har sagt det flera gånger. Jag ska få arbetsträning, jag vet inte hur länge men förmodligen ett år i alla fall. Långsam träning kommer det bli. Kommer säkert börja med bara några timmar per vecka. Att det ska vara så svårt att förstå att läkarna nog vet bäst om vad som är bäst för mig. Suck. SUCK.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja vissa e ju tröga ;-) Alla kan inte nara hoppa in i ett heltidsjobb. Jag vet inte din bakgrund helt 100 men jag hoppas det löser sig. Bäst att ta det lugnt. Tycker vi får ses någon dag snart =) Har du möjlighet att komma hit? Jag är ledig torsd o fred i nästa vecka. fred hade nog passat oss bäst. Jag kan hämta vid stationen om du vill komma hit. Kram

2011-10-01 @ 10:54:56
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

ryck upp dej o skaffa ett jobb!!! hihihi vad kul jag är, kämpa på, du kan jag vet o ta inte åt dej av vad andra tycker DU vet bäst vad som gäller för dej / farmor till Moa o Angelas favorit

2011-10-05 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0