Sjukstuga



Kräksjuka har det varit här! Moa först, men bara lite. Sedan jag, en megavariant som vanligt, sist kom Tobbe med en mellanvariant...Vi är på bättringsvägen men ingen av oss har någon vidare aptit kan man säga.

Vi hade i alla fall en trevlig långhelg hos farmor. Gos med kusin Alice blev det också! Superfin är hon, men oj vad glad jag är att Moa inte är så liten längre, de verkar så sköra! Så pyttepytte små är dom ju! Att man glömmer så fort hur små de är... Vi längtar tills dom kommer ner och hälsar på!

Nej, det dröjer innan det blir fler knattar här...Jag njuter av varje ny dag med Moa, se hennes framsteg och allt nytt hon lär sig. Det är underbart! Man har alltid en liten sol i tillvaron. Hon trivs så bra på dagis också, och det är skönt. Nu ska äntligen jag få komma ut lite själv.

Hon går allt bättre nu och en hel del nya tänder är på gång :-)


Nej nu får det vara nog, jag vet inte vad jag gör uppe så här dags! Magsjukan har gjort att jag vänt på dygnet! Sovit så mycket nu när jag var sjuk! 


Nu ska jag hoppa i säng!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj inget kul med magsjuka, hoppas allt är över nu. Det var jättekul o träffa er, ser er. Många kramar / farmor

2011-11-14 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0