På tåget


 

Vi har precis hoppat på tåget mot ystad. Ska träffa min arbetsterapeut klockan ett. Moa är med som synes, hon hade lite feber så det blev inget dagis idag. Hon får åka vagnen och äta osötade kex istället. Hon tycker att det var ett bra byte:).

Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis så det får vi gå på i alla fall, sen får vi se om hon stannar kvar där. Tror inte hon gör det, ska ju vara en feberfri dag hemma innan dom får komma. Det svåra är att vi vet ju inte om det är tänderna eller förkylningen. Hade varit bra att veta. Hoppas i alla fall att det försvinner snart för oss alla, vi är dunderförkylda alla tre! Men det är så det är när dom börjar dagis, dom drar hem alla bakterier.

Nu ska jag luta mig tillbaka och titta ut genom fönstret den sista biten, lämnade precis svarte.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du dator på tåget?? farmor gillar också kex, en sådan sötnos hon är min tjej / farmor

2011-11-30 @ 18:04:25
Postat av: Angela

He he nej, jag bloggar från mobilen :-)

2011-12-01 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0