Så här ligger det till

Bloggen har varit låst några dagar, på grund av att jag vill klargöra detta:


¤ Kommentarer där man inte skriver sitt namn kommer inte publiceras. Förövrigt så bestämmer jag vilka kommentarer jag vill publicera, kommentarer som ältar samma sak om och om igen publiceras ej, inte heller säkert att jag ens läser dom då de ibland filtreras bort.

¤ Detta är min blogg, och kan man inte respektera MINA åsikter så behöver man inte skriva, tro det eller ej men jag har rätt att tycka precis vad jag vill, och skriva ner det i ord så länge det är inom lagens ramar.

¤ Jag vill inte ha hela uppsatser av kommentarer om varför man inte tycker som jag. Skriv vem du är och vad du tycker, om du håller med eller ej, det räcker. Du kan skriva "Jag tycker inte som du" eller "Där håller jag inte med" men inte "Du har fel" eller liknande, åsikter kan inte vara fel.

¤ Skilj på åsikter och fakta. Få personer sitter inne med alla fakta och just därför finns det egna åsikter

¤ Alla som vill får läsa min blogg, men om man läser bara för att hitta saker att störa sig på tycker jag att man borde sluta. Det är inte hälsosamt att sitta och hitta fel hos andra, det finns annat man kan lägga sin energi på.

Detta riktar sig inte till någon specifik person utan alla som läser min blogg. Tar man åt sig av det jag skrivit så kanske man ska fundera över det. Detta inlägget går inte att kommentera för det är inga diskuterbara regler. Läs dom och förstå dom.

Är bloggen lösenordsskyddad igen i framtiden så ger jag ut lösenordet till de jag vill ska ha det. Det kommer vara samma lösenord som denna gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0