Retro baby!




Min söta lilla dam :-)  En dam som börjat få rejält humör ska jag be att få tala om. Det humöret är inte att leka med...Undrar var hon fått det ifrån? Jag och min sambo har ju båda jämt, fint humör. Hetsar ALDRIG upp oss och så ;-) (Skämt åsido:-)

Ikväll är det uppesittarkväll för mig, det är ju fredag och jag får sova lääääänge imorgon. Har precis städat lite. Det är så mysigt att gå och plocka undan på kvällen när ala lagt sig, röran påminner en om att man har nära och kära omkring sig, och jag tycker det är så mysigt att allt är fint när sambon kommer upp på morgonen. Nog om mina konstiga laster nu.

Imrogon ska vi på kalas, det är till farfar och Kristina vi ska. Kristina fyller år så det blir födelsedagsmiddag. Vi får se hur damen tar det, hon är ju lite blyg av sig. Fast det verkar gå bra när hon får ta det i sin takt, kolla in alla och busa med dom lite från mammas/pappas famn innan de tar henne. Man måste ju respektera att hon har en egen vilja. En bebis är en liten människa som kanske inte vill gå till alla, jag håller med, jag hade inte satt mig i knäet på vem som helst heller :-) Hon vet var hon hör hemma, det är ju bra.

Till farmor: Moa har ärvt en gen av dig, gurk-genen! Hon älskar gurka :-) Nu blev du väl glad, med så starka bevis på att hon brås på dig? :-)

Nu ska jag se på The big bang theory, en ny favoritserie, sedan blir det nog sängen.


Godnatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har ärvt mer än så ler bara se på henne...... vi är lika som bär. Klart hon vet var hon hör hemma o det är ju tryggt där. Kramar från / farmor

2011-03-05 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0