Grattis min fis!

Vår lilla fina blev 10 månader i tisdags! Oj vad tiden går fort.


Ikväll åt Moa asiatisk mat :-) Ris och kyckling med grädde, cocosmjölk, soja, lime, blomkål, sockerärtor, minimajs, purjolök, savoykål, majs kryddat med ingefära, cayenne och paprikakrydda. Det slank minsann ner. Det är som jag sagt hela tiden; Ungen är en finsmakare!

Vi har också varit på babyrytmik idag och det gick jättebra. Hon var inte alls rädd för de andra barnen. Vi ska dit imorgon också, då är det småfolket, 0-6 år, idag var det rytmik 0-1 år.

Så nu måste jag i säng, det börjar klockan nio!


Godnatt!


Finaste flickan ever, bara två dagar gammal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, OJ vad tiden går.... redan 10 månader

Tur att inte jag åldras lika fort hihi / farmor

2011-03-11 @ 09:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0