Ont i magen

Blä...har ont i magen. Hade ont i huvudet innan så jag tog en treo innan jag lade mig. Det skulle jag inte ha gjort. Jag tåler inte treo längre...får ont i magen som rubriken lyder. Ja ja, gjort är gjort, somliga straffar gud direkt. Illa mår jag också men det har jag gjort till och från i veckor nu...tror att det kan vara den förbannade light läsken jag dricker...suck. Den som är så god. Så nu sitter jag här på toa och bloggar och tänker över mina synder:) Nej Ush...nu mår jag mer illa...ska dricka lite vatten och kura ihop mig under täcket igen... Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

o varför dricka läsk när det finns vatten????

Inget kul o ha ont i magen, stackare. Hoppas det släpper snart / Lena

2011-01-31 @ 09:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0