Liten blir stor

Nu på lördag blir Moa 8 månader! Hon börjar bli stor! Många frågar "när kommer nästa?". Men shit, lugna er lite nu...Vi vill ge Moa all vår tid ett bra tag, vi har ju väntat på henne så länge!

Personligen så tycker jag att Moa ska vara över 4 år innan vi får fler barn, OM vi vill ha fler. Man får lov att "bara" ha ett barn. Som tidigare ofrivilligt barnlösa är vi ju löjligt glada över Moa, och det känns underbart. En lättnad i bröstet som man inte känt på många många år, finns nu där. När man nu mottager graviditetsbesked från andra så blir man faktiskt glad på riktigt! Det är en underbar känsla.

Det gick inte innan, att vara glad. Man vill men kan inte, något som trögsinta personer aldrig förstår. Jag känner efter att vi fick Moa att jag klarar allt, allt löser sig ALLTID, och det är så sjukt skönt så att ni anar inte. :-)

Min ena väninna har precis fått en liten Ella, och jag längtar så efter att få träffa den lilla :-) Finns också framtida bebbar att se fram emot ;-) Så kul...Längtar efter allt just nu, men mest efter sommaren och att få träffa alla släktingar längre upp...

Och få lulla runt med Moa i sommargrönt gräs, sila sand mellan tårna på stranden, bygga enorma sandslott i sandlådan och bara vara...


Fast det händer ju trevliga saker betydligt tidigare är till sommaren...Imorgon tillexempel blev vi bjudna på taco middag hos farfar och Kristina, efter att farfar och Tobbe fraktat hit hörndatorskåpet vi ska få.


Nej, nu orkar jag inte skriva mer.


Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0