Boel!

Idag har bvc Britta varit här och gjort boeltest på vår lilla tulta...Hon klarade allt med plus i kanten :-) Britta är en väldigt trevlig distriktssköterska, lite virrig men mycket trevlig!

Efter besöket träffade vi Patricia och gick ärenden i byn, efter ärendena fikade vi här hemma.

Tvätten håller jag på med just nu, i väntan på att sambon ska komma hem med matvarorna så jag kan börja på maten, medans han går igen och får håret klippt.

Och nu kom han hem så nu ska jag börja så smått med maten.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart hon klarar det med glans!!! ler har hela tiden sagt hon brås på sin farmor. Jag ska lära henne allt jag kan ler /farmor

2011-01-19 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0