Grrr!

Följde precis en debatt om abort (Igen!) Visst, debatter är kul att titta på, men inte när det finns sådana idioter som struntar i att skydda sig fast de är medvetna om att de kan bli gravida, för att sedan "Ojsan! Jag ville visst inte ha barn!" och sedan gör abort. Jag är inte emot abort, bara idioter som inte skyddar sig för att sedan göra abort.

Jag tycker definitivt att abortlagen ska stramas åt. Dock så ser jag problematiken med en sådan lag, tyvärr. Önskar att svinen som utnyttjar fri abort kunde använda det dom har bakom pannbenet lite oftare och använda förebyggande skydd istället.

Jaja, nu till något helt annat! Faster Kim är nämligen på sjukhuset nu för att stanna tills lilla Alice tittar ut! Hurra för det! Vi här nere längtar efter både Kim och bebis, och alla andra där uppe också förstås. Men mest av allt vill vi få ett MMS på lillan och att allt gått bra! Bara till att vänta nu...

Vi väntar inte bara på Alice, vi väntar på pappa också, han är snart hemma. Han ska lämna bilen vår på felsökning och vi håller tummarna för att det är något enkelt/billigt, så att vi kan åka upp och titta på lilla Alice när hon kommit! Så håll tummarna nu! Är det illa får vi skrota bilen, och det vill vi inte.

Senare ska Moa och jag in till grannen och titta på hennes hundvalpar. Mysigt!

Bjuder på lite bilder också. Klicka på dem för att se i helbild.

Enjoy!


Kram!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0