Flyttstök



Äntligen har vi blivit av med det, flyttstöket! Jag hatar att flytta, mest själva flytten då förstås...Nu känner jag bara att nu ska vi bo kvar här, det är perfekt!

Som ett eget litet hus...Nåja, radhus då :-) Men ändå, man slipper stå för något om det går sönder, tex om spisen pajar eller om man skulle få mögel...Det tar bort rätt mycket press...Som nu, en knapp på torktumlaren är sönder, vad händer? Jo, vi får en ny tumlare. Rätt behändigt skulle jag säga.

Nu vill jag bara åka till gunnebo och köpa lökar att sätta i rabatten på framsida, så vi har fina blommor när våren kommer :-) Jag är en riktig rabatt-pillare...


Nu ska jag snart i säng...Ungen somnade efter en hel del gråt, ovanpå mig, av ren utmattning...Klart man blir trött av att charma ihjäl ALLA på tåget, i malmö, och på tåget hem igen...Det måste vara riktigt jobbigt haha ;-) Men det var bara till att vagga och gulla en stund sen kom hon till ro...Och då efter den lilla persen så var det extra myxigt att bara sitta och hålla henne och snusa in hennes goda bebis-doft...Annars har hon varit på strålande humör hela dagen, är bara när hon blir övertrött hon blir sådär ledsen...


Min lilla smule-fis <3


Imorgon blir det stort barn-loppis i skivarp, det ska bli roligt! Sedan ska vi in till mor och hälsa på...Så bäst att få lite sömn nu...

Jag är också lite trött efter vår utflykt faktiskt...

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0