Ellas kitchen - En ny favorit!

Moa smaskar gärna i sig pureèr (Smoothies tror jag de kallar dom egentligen) från Ellas kitchen!


Ekologiska och i smarta förpackningar. Lite dyra men dom är ju så goda, enligt Moa :-)

Den lila (Sötpotatis, pumpa, äpple och blåbär) och den gröna (Broccoli, päron och ärtor) har hon hittills averkat, och dom har gått ner med goda miner.

Om jag får välja så smakade den förstnämda bäst, men den andra var också bra. Mindre söt men det är ju bara bra egentligen.



Dessa sex pureèr, eller smoothies, finns i deras sortiment anpassat för 4-månaders knattar.

Kostar runt 15 kronor.

Nog om ellas kitchen, nu blir det hells kitchen ;-)


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra tips, jag hade fått för mig att de var från 6 månader... Intressanta smakkombinationer! Ska vi absolut testa!



Ekologisk gröt finns från 6 månader så jag får väl helt enkelt byta gröt då... =)

2010-09-23 @ 06:21:26
URL: http://mingravidblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0