4 månader

Tänk att hon är 4 månader idag! Min lilla, stora flicka...


Dagen i ära firade vi med palsternackspureè!

Det gick ner utan protester kan jag säga, och det kändes jättekul att se henne mumsa i sig den hemmalagade sörjan :-)

Har gjort en sats på 4 palsternackor och fryst in i sådana matkuber...

Idag har vi också varit på föräldragrupp på bvc, massage för hela slanten blev det, och hon gillade det också.


Nu måste jag lägga mig, en väninna kommer hit imorgon och hjälper mig packa upp lite som bara står efter flytten.


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Tack, va söt du e. Det värmer =)

2010-09-15 @ 10:30:55
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0