Så trött, men sååå glad



Är fruktansvärt trött, har ont i mina armar, och i min nacke, men jag är nöjd med dopet!

Det var underbart vackert. Kyrkan var helt fantastiskt fin. Och vilken utsikt man hade från kyrktrappan...Obeskrivligt.

Det var dessutom en väldigt fin höstdag...

Var lite rädd att farmor (svärmor) och Tobbes morfar inte skulle komma, då de missat tillställningar innan, pga sjukdom, men dom var där båda två! Det var det viktigaste.

Lokalen var mycket fin och vi hade kul, det gick väldigt snabbt och jag var uppe i varv hela tiden.


En massa fina presenter fick vår lilla solstråle, och en hel del pengar.


Min bror sjöng så vackert i kyrkan...Fick bli utan piano komp då noterna ej stämde, men det blev nästan bäst så! Är så bra akustik i kyrkor och det var vackert utan piano...Han sjöng "Lyckans minut".

Moa sov genom nästan hela dopet :-) Blev bara lite arg på prästen en gång, haha!


Kort sagt det perfekta dopet.

Lyckans minut

Är det sant att jag håller ett barn på min arm
och ser mig själv i dess blick,
att fjärdarna gnistra och jorden är varm och
himmelen utan en prick?

Vad är det för tid, ja vad är det för år,
Vem är jag, vad bär jag för namn?

Du skrattande knyte med solblekt hår,
Hur fick jag dig i min famn?

Jag lever, jag lever! På jorden jag står.
Var har jag varit förut?
Jag väntade visst miljoner år
på denna enda minut.






Tack alla för en underbar dag! Och tack min fina dotter, för att du valde oss som föräldrar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det betydde mycket även för mej att kunna vara med, o det lilla livet är sååå fin. Tack för en fin dag o att ni ville ha mej där. kram Farmor (svärmor)

2010-10-18 @ 09:30:57
Postat av: Mizsy

Hej där!!

Håller med, super fint dop!

kyrkan va kall men underbart vacker!

Ska bara påminna er om att läsa lite i Boken ni fick av oss... säg till när ni gjort det!



Massa kärlek från Nybro Snart UMEÅ.

2010-10-18 @ 11:52:00
Postat av: sara - mamma till wilda

Grattis till lillfisen. Skönt att allt gick bra =)



Den där vagnen. Är den joggingvänlig eller mer bara för city?

2010-10-23 @ 07:56:20
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Klockren kommentar, men var bor du?

2010-10-24 @ 07:29:26
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Måste bara höra vad du ska ha för den

2010-10-24 @ 21:29:58
URL: shttp://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0