Snö snö snö!

Ute snöar det och jag sitter här och knappar, sambon och tösen busar i soffan...Moa skäller på pappa när han inte gör som hon vill, låter skoj :-)

Jag älskar snö! Det lyser upp och det blir så dämpat och mysigt ute...Juligt och vintrigt helt enkelt...Brio vagnen vi har är utmärkt i snön! Verkligen en toppenvagn.


Bästa barnvagnen


Bästa ungen


Har sålt två av mina vagnar och köpt en sulky för pengarna jag fick in...

Så nu är vi stolta ägare till en...




Bugaboo bee!!!

Det är den perfekta sulkyn, man kan ha barnet vänt mot sig eller från sig, den har fullt liggläge och åtkomlig, rymlig varukorg.

Många tyckter den är ful i designen, och det tyckte jag med innan, men jag har kommit att tycka om den mycket.

Den är i mycket fint skick...





Trevlig helg och go´kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0