Blod, svett och tårar...



Njae, inte riktigt...Men jag har i alla fall mensen från helvetet...Så min kropp fungerar i alla fall...Jippie! Eller nåt...
Det är ju såklart kul att kroppen fungerar men jag får ju ganska ont och blöder dessutom igenom allt, nästan. Så jag får väl stoppa i mig några av de där hemska tabletterna jag fått utskrivna, mår bara så illa av dom, eftersom det är ett morfinliknande preparat i dom. Stoppar ju inte flödet men smärtan i alla fall. Har ett par gånger fått åka in akut och få riktig morfin i spruta, för det gör så ont, därför är det bra om jag tar tabletterna i tid innan det börjar göra så in i helvetes ont...Annars hjälper dom inte.

Nog om det.

Moa har haft namnsdag idag :-) Hon fick kort av gammelfarmor och gammelfarfar och en jättefin klänning av farfar och Kristina, en klänning med jul-känsla över sig...Perfekt på julafton :-)

När farfar och Kristina var här på Tobbes födelsedag så fick hon ju en groda, och det är hennes favorit nu...Hennes älskade groda...Med vingar (?).

Imorgon blir en rolig dag! Farmor kommer med tåget och ska stanna här ett tag! Ska bli så kul! Mor&Moa ska möta farmor på stationen här i byn...:-)

Annars är väl allt som vanligt här hemma...Moa äter lite dåligt men så är det ju ibland, går ju i perioder...Tre kvällar i rad har hon somnat i min famn i alla fall, och dom tillfällena tar jag tillvara på, det är så mysigt...

Oh, just det! På måndag ska bebisarna få dyka på babysimmet :-) Så spännande! Om farmor är kvar följer hon med. Det är verkligen kul med babysim, både Moa och jag får vänner.


Nu ska jag ta två piller och byta blöja på mig (haha) sedan hoppa i säng...


Godnatt.


Moa med groda

Kommentarer
Postat av: Mizsy

Sååå söt den där Moa !!! man smälter

2010-11-19 @ 21:10:17
Postat av: Anonym

Babysim... kul o se lilltjejen simma O vad duktig hon var,blev bortskämd några dagar o fick många pussar o kramar ler snorig o förkyld var Moaungen men ändå så go o glad,, tack för mysig helg. Kram farmor

2010-11-23 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0