Ändrad bloggriktning

När jag började blogga så var det enbart tänkt att jag skulle blogga om skönhet, så när jag nu ska ta mig an Trasslets torsdagsutmaning lite för sent, så blir det denna bilden som dyker upp.



Bilden är från allra första veckan jag började blogga...

Nu ser mina bilder mer ut så här.


Foto: Lotta Hartman


Bebis bilder med andra ord...Eller Moa bilder :-)

En trevlig förändring tycker jag, även om skönhetsprylar fortfarande är ett intresse, det ligger bara lite i bakgrunden just nu kan man säga. Moa är ju och förblir nr ett i mitt liv nu, även om vardagsintressen också är viktiga, men just nu lever vi fortfarande i vår bebis-bubbla och det kommer vi nog göra ett tag till...Tar ett tag att komma tillbaka till verkligheten.

Det underbart fin fotot har min vän Lotta tagit, det är på Moas dop. Ska visa en närmare bild på dopklänningen i ett annat inlägg. Kyrkan är i alla fall otroligt vacker...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättefin bild =) Nova och Elliot döptes oxå i en vit kyrka här i Kävlinge och även där vi gifte oss på Novas dop =)

2010-11-15 @ 07:15:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0