Puh...



Det var bara några dagar sedan jag skrev att min mage var liten och behändig, men helt plötsligt tycker jag att den har växt en hel del...Känner mig tyngre nu...Ska bli kul att se nästa vecka hos bm hur mycket den växt...


Anfådd blir jag i alla fall för ingenting typ...Kan bli det bara av att sitta rakt upp och ner...


Ialla fall, precis kommit ur duschen och det var riktigt skönt, förvånansvärt hur mycket en dusch kan pigga upp...


Mentalt då i alla fall, jag är ju helt slut efter allt gnuggande i håret och sköljande och resa mig upp och ner...Får sitta ner i badet tills vi skaffat ett till draperi för det läcker ut jättemycket om man står annars...


Så nu ska jag ta mina vitaminer och järntabletter och lägga mig och vila...

Tack för alla gratulationer i förra inlägget föresten...



Kram



Kommentarer
Postat av: Fry Kohl

Tack det samma. Är min första

2010-03-25 @ 07:27:48
URL: http://frukohl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0