Nersläckt...



Hade vi det ikväll...Dock så lyckades vi inte hela timmen, jag blev akut hungrig så en kvart hade vi tänt för att värma mat...Bara i köket då förstås...


Idag har min mamma varit här, sedan åkte vi och tittade på min syster och hennes mans nya hus i v. alstad...
Mycket fint var det även om det fanns mycket jobb kvar...


Sedan lämnade vi av mamma hemma och åkte vidare till UMAS där min farfar legat sedan i lördags, då han fick en hjärtinfarkt...Han har nu dubbel förtur för en bypass som troligtvis inträffar i veckan som kommer. Dubbel förtur innebär att endast akutfall går före...

Så jag hoppas det går bra, men han är en seg gubbe...Dock så kom det som en chock eftersom han i vår släkt ses som odödlig...

Vi har också inhandlat bebisens första paket med blöjor :-) Blev huggies...Dom var billiga...Blev så nervös igår då jag läste om en som födde i vecka 35, så jag tänkte att blöjor måste vi ha i alla fall...Och snart ska bb väskan packas...Man måste vara lite beredd ju...Är inte så lång tid kvar nu ju...




Igår var ju min vän Lotta här och fotade min mage...Många bilder blev det och kul var det! Kommer lägga upp en del bilder här och de som är intresserade av att bli fotade får höra av sig till Lotta, hon är faktiskt mycket duktig och väldigt trevlig...

Träffade också på svärfar och Kristina på jägersro center, alltid trevligt...


Nu blir det snart sängen för mig, magen är alldeles hård...



Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0