Mera sol...



Mer sol idag, och möte hos barnmorskan samt start på föräldrautbildningen...


Alla satt tysta utom jag, kändes som om man gick i femte klass igen typ haha! :-)


Här kommer lite bilder...blandade från min vardag...




Nyttig frukost



Magen <3



Jag krossar henne inte, det ser bara ut så, haha!



Mina fina calatheor...



Bebisens gardiner...Som jag haft när jag var liten



Bärselen



Jag, oglamorös och svettig och otroligt koncentrerad...



...eftersom jag ser ut så här annars!



Och till sist, min favoritbok!



Det var allt för ikväll, nu ska katten få sitt kortison, jag ska se djurpolisen och sedan ska jag lägga mig, jag är trött efter mitt mardrömsutbrott som jag hade tidigare ikväll...


Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0