Japp



Japp, Sara, du hade rätt, en bugaboo (cameleon) kopia blev det :-) Den är ett exakt plagiat, så det är nog därför den slutat säljas...Eftersom den är exakt likadan som en riktig bugaboo...Har bara funnits i sverige vad jag vet...Den är i alla fall jättefin och jag har en ny suflett och åkpåse till den som är orginal bugaboo...Och en skip hop skötväska :-)


När buggan kom för ett tag sedan så hatade jag den, tyckte den var skitful, men så har jag blivit mer och mer förtjust i den, men den är inte värd sitt dyra pris så denna kopian passar perfekt...

Varit på supertrevligt kalas hos farfar Roland och Kristina ikväll, väldigt god mat....Väldigt! Bästa jag ätit på länge, synd att man inte får ner så mycket...Bebisen tar sin plats också ju...

Har också fått se det nästan färdiga lapptäcket min mamma sytt till bebisen, verkligen jättefint! Och kul med en massa tyger som framkallar minnen från förr...

Nä gott folk, nu ska jag äta en banan och sedan slänga mig i sängen...


Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0