Jag spricker!



Idag är det sol igen! Spricker av glädje, och överfylld bebismage!

Våren har kommit! Det har jag bestämt nu!

Ska hämta en vagn jag köpt på blocket...:-) Jag längtar så efter den, ska visa bilder sen...Är en ren kopia på en väldigt dyr känd vagn :-) Mer säger jag inte...


Ska trycka mig i vinterjackan snart och pallra mig iväg till tåget, ska möta sambon i malmoe...


Är det bara jag som får hemska gravid utbrott eller har ni andra också fått det? I efterhand känner man sig smått dum...


Kram på er!



Kommentarer
Postat av: unique

Kopia på Buggan kanske???



Nä du.. Min bebis behåller jag för mig själv. Tror inyte hennes pappa hade blivit så glad om jag skickade bort henne hehehee

2010-03-05 @ 17:39:20
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0