Jaaaaa sooool!!!



Sol, sol, sol ute!

Hela dagen har den skinit! Man blir ju alldeles glad i kroppen! :-)

Har hängt upp bebisens gardiner...Det blev så fint :-)

Helt slut i kroppen nu, efter bara det lilla haha...Men det är kanske så i slutet? Har lite svårt att acceptera att jag inte orkar så mycket...Blir arg när jag inte kan gå i rask takt när jag är ute...Men det är ju bara att acceptera det ändå...

Men ibland undrar jag ifall alla höggravida känner så eller om jag faktiskt har ovanligt dålig kondis? Vad säger ni?

Dålig kondis eller bara vanlig höggraviditet?

Sen så har vi kommit på att lillan gillar bäst när pappa kör CTG kurvan haha! När barnmorskan höll den så simmade man iväg ideligen, men när pappa höll den på plats så låg man väldigt stilla :-) Pappas flicka kanske?

Nää....mammas lilla rävunge ;-) Det kallar jag henne för...

Fortfarande förvånad över hur oroad man kan vara över någon man aldrig träffat...Och hur mycket man redan tycker om den där lilla parveln...Men det är ju klart, hon har ju bott i mig i snart åtta månader så det är väl inte så konstigt?

Men hon har ju inte bott i pappas mage men ändå känner han likadant...


Över hela taget så har det varit en fantastisk dag, eller rättare sagt JAG mår fantastiskt bra! Är mer glad och upprymd än jag varit på länge...


Tänk vad en dags solsken kan göra? Man märker väl att solen faktiskt behövs...


Kram på er alla <3



Kommentarer
Postat av: rebecca

Samma här, orkar inte mkt men vissa saker måste man ju. Njut av att du bara har dig själv att ta hand om. Ingen grav e som första ;-) fast kondisen blir sämre och sämre för varje gång eller så e de åldern haha. kram

2010-03-03 @ 15:46:34
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: unique

oroa dig inte. det har med graviditeten att göra. jag kunde fan inte gå utanför dörren utan att flåsa hahhaha

2010-03-03 @ 21:37:17
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0